• Aktualności

• Wycieczka klasy 3c Dinoparku w Nowęcinie.

• Klasa 3c w dniu 06.06.2024r. wybrała się na wycieczkę klasową z okazji zakończenia roku do Dinoparku w Nowęcinie. Dzieci idąc tropami dinozaurów przebyły prehistoryczną podróż, podczas której mogły bawić się i uczyć. Zwiedziły piracki statek, wypłukiwały złoto w lokalnym strumyku, zjeżdżały z wodnych zjeżdżalni, rowerkami wodnymi pływały po jeziorku i bawiły się na przeróżnych placach zabaw. Podążając ścieżką edukacyjną uczniowie poznali życie dinozaurów i zaznajomiły się z otaczającą je przyrodą. Wycieczka sprawiła wszystkim wiele radości i dostarczyła bardzo wielu pozytywnych wrażeń 😊🦖🦕🪴🌱🌿
          • Przyjaciel Zippiego w klasie 1 b.

• W bieżącym roku szkolnym w klasie 1 b  realizowany był program profilaktyczny pod nazwą ,,Przyjaciele Zippiego”. Jest to międzynarodowy program promocji zdrowia psychicznego, który uczy różnych sposobów radzenia sobie z trudnościami i wykorzystywania nabytych umiejętności w codziennym życiu oraz doskonali relacje dzieci z innymi ludźmi. Uczniowie bardzo chętnie brali udział w spotkaniach. Zawsze ze skupieniem i uwagą słuchały opowiadań przyjaciół Zippiego. Pojawiało się mnóstwo ciekawych pomysłów, jak rozwiązywać różne problemy oraz dzieci z zaangażowaniem opowiadały o sytuacjach, jakie zdarzają się w życiu. Gościliśmy również Zippiego w naszych domach, żeby w weekendy nie czuł się samotny.
          • Dzień Dziecka w oddziale przedszkolnym.

• "Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat" J.Korczak
              Dzień dziecka to jeden z najfajniejszych dni w roku i doskonała okazja do wywoływania uśmiechu na twarzach dzieci dlatego w naszym oddziale przedszkolnym świętowaliśmy na całego. Było ognisko, lody, dmuchany zamek, skoki na trampolinie, pomalowane buzie a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i radości. 🥳👫🎉🧸
          • Uczniowie na konkursie - Wszędobylska Matematyka w Zespole Szkół Społecznych

• 28-go maja 2024 r,uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie organizowanym przez Zespół Szkół Społecznych w Szczecinku pt: „Wszędobylska Matematyka”. Konkurs miał charakter Escape Roomu i oprócz sprawdzenia swoich umiejętności w różnych dziedzinach nauki, uczniowie świetnie się bawili. Na 9 drużyn biorących udział w zabawie nasza Szkoła zajęła zaszczytne 1️⃣ miejsce! 🥇🏆 Uczniowie którzy reprezentowali nasza Szkołę to: Stanisław Filipek Jakub Kwiatkowski Szymon Mikołajczak Miłosz Franczak Nikodem Sztandera Którym raz jeszcze gratulujemy! 🙂
          • Wycieczka  klas 3b i 2c do Sarbska do fokarium.
            • Wycieczka klas 3b i 2c do Sarbska do fokarium.

• W środę 29 maja nasza klasy 3b i 2c pojechały autokarem na wycieczkę do Sarbska do fokarium. Widzieliśmy pokazy uchatek, zwiedzaliśmy statek do góry nogami i oglądaliśmy latarnie. Najbardziej podobał nam się pokaz uchatek i piracka strefa zabaw. Na zakończenie wycieczki kupiliśmy pamiątki i jedliśmy lody. Potem wróciliśmy do domu. Wycieczka bardzo nam się podobała.