Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Klasa 2a i 3e w Toruniu

P124031112 czerwca 2018r. Toruń przywitał klasy IIa i IIIe słońcem. Wraz z wychowawczyniami p.Alą Jaroszyńską i Renią Balcer- Klain wyruszyliśmy na zwiedzanie zabytków miasta. Spacerując po Starówce, widzieliśmy Krzywą Wieżę, Pomnik oraz Muzeum Mikołaja Kopernika. Dla ochłody, zjedliśmy wielkie lody. Wiele emocji dostarczyła nam wizyta w Planetarium, gdzie udaliśmy się w podróż po Układzie Słonecznym.

Wycieczka do Parku Dinozaurów w Łebie

Słoneczny dzień, lekki wiaterek i uśmiech na twarzach towarzyszył uczniom klasy 1b i 2b podczas wycieczki do Parku Dinozaurów w Łebie. Maszerując pięknymi szlakami podziwialiśmy różne dinozaury. Widzieliśmy i skorzystaliśmy z napędzanych pedałami pojazdów Flinstonów. Gościliśmy w pradawnej chacie i grocie zamieszkiwanej przez Neandertalczyków. Zwiedziliśmy Mini Zoo z kozami, osłami..., Wioskę indiańską, labirynt luster oraz Zamek strachów i Bajlandię. Miłym akcentem wycieczki były zajęcia rekreacyjne na placu zabaw, wyposażonego w różnorodne zjeżdżalnie, tory przeszkód, wspinaczki i wiele innych atrakcji. Bardzo zmęczeni, ale pełni wrażeń  i fantastycznych wspomnień wróciliśmy do domu.

Zielona szkoła 3b

P6110131W dniach 11 – 15.06.2018 r. klasa III b przebywała na zielonej szkole w Borowicach. Wyjazd zorganizowała wych. Agnieszka Paszkiel oraz kierownik wyjazdu Tomasz Knajdrowski. W trakcie pobytu dzieci uczyły się według przygotowanego przez nauczycieli materiału oraz zdobywały wiedzę o otaczającym środowisku w bezpośrednim jego kontakcie.

Wycieczka do Londynu

1Ten rok szkolny jest naprawdę szczególny. Tyle zmian, nowe szkolne korytarze, nowi koledzy, koleżanki. Nie zabrakło również ciekawych lekcji, wycieczek i pokazów. Właśnie! Przecież mowa o wycieczce. Nasza wycieczka do Londynu to niesamowita przygoda dla naszych uczniów i opiekunów - przygoda trwająca 6 dni. Zacznijmy od początku…

Wycieczka Ib do lasu

20180220 09265620 lutego 2018r. wybraliśmy  się do lasu w okolice Kucharowa. Celem tej wycieczki było uwrażliwienie  na potrzeby dokarmiania zwierząt leśnych zimą. Udaliśmy się do lasu z torbami pełnymi warzyw,  ziarna i innych przysmaków przyniesionych wcześniej do szkoły. Po wysłuchaniu  interesujących opowieści o lesie i jego mieszkańcach oraz o konieczności dokarmiania zwierząt w okresie zimowym przeszliśmy do paśnika, by rozrzucić karmę.

Obóz zimowy 2018

P1230351Już po raz 12 grupa trzydziestu czterech uczniów naszej szkoły oraz Gimnazjum nr 2 w czasie ferii zimowych wyjechała na obóz narciarski, zorganizowany przez p.Tomasza Knajdrowskiego. Obóz trwał od 21 do 27 stycznia 2018r. w czeskiej miejscowości Rokytnice nad Jizerou. Oprócz głównego organizatora uczniami opiekowali się także nasi szkolni nauczyciele:  p.Agnieszka Paszkiel i  p.Zbigniew Lewicki, z G 2 p.Radosław Szczuko oraz zaprzyjaźniony ze szkołą p.Jan Lewandowicz.

Rok szkolny 2017/2018

Wycieczki szkolne zorganizowane w roku szkolnym 2017/2018

Zielona szkoła 2b

P6100021W dniach 10.06. – 13.06.2017 r. klasa II b przebywała na zielonej szkole w Borowicach koło Karpacza. Wyjazd zorganizowała wych. Agnieszka Paszkiel oraz kierownik wyjazdu Tomasz Knajdrowski. W trakcie pobytu dzieci uczyły się według przygotowanego przez nauczycieli materiału książkowego oraz zdobywały wiedzę o otaczającym środowisku w bezpośrednim jego kontakcie. Uczniowie zapoznając się z krajobrazem górskim zwiedzili następujące miejsca:  wodospady – Kamieńczyka i Podgórnej,  zdobyli Chojnik -  gdzie widzieli ruiny zamku, weszli na górę św. Anny, gdzie zwiedzali uroczą kapliczkę ze źródełkiem, a także byli w Karpaczu, gdzie widzieli świątynię Wang oraz skocznię narciarską „Orlik”  i w Szklarskiej Porębie zjeżdżali górskimi wagonikami.

Wycieczka rowerowa - 4d

IMG 20170622 164922Dnia 23 czerwca 2017r. uczniowie klasy IV d wraz z wychowawczynią Aliną Bochenek  i rodzicami udali się na wycieczkę rowerową wokół jeziora Trzesiecko. Wycieczka miała na celu podsumowanie całego roku jak również integrację dzieci i rodziców. Piękna pogoda, uśmiechy na twarzach sprawiły, że wyjazd był bardzo udany. W przyszłym roku szkolnym, również planujemy taką wycieczkę.

Wycieczka do Sokolca - 4d

IMG 20170518 201710W dniach 15-19 maja 2017r. klasa IV d wraz z wychowawczynią Aliną Bochenek udali się na pięciodniową wycieczkę do Sokolca. Podczas tego wyjazdu uczniowie mięli mnóstwo atrakcji. Mieli możliwość wejścia na najwyższe wzniesienie Gór Sowich, zabawy w agenta w kopalni w Nowej Rudzie jak również spływ łodzią po zalanej części podziemi w kompleksie Riese.

Wycieczka do Sławogrodu - 1a

park5.06.2017 r. uczniowie klasy Ia z wychowawczynią A.Jaroszyńską odwiedzili gród w Sławogrodzie. Dzieci na kilka godzin przeniosły sie w czasy wczesnego średniowiecza. Zwiedzali rekonstrukcję wczesnośredniowiecznej warowni, poznawali zwyczaje naszych przodków i ich wierzenia. Przenieśli się w dawny świat rycerski.  Mieli możliwość uczestniczenia  w ciekawych zabawach jak np.: chodzenie na szczudłach, jazda na nartach króla Bolka, przeciąganie liny, szukanie grzyba, pojedynek na koniach z użyciem bezpiecznych kopii, walka na bezpieczne miecze. Poznali także pracę kowala i wykuwali pamiątkowe monety. Każdy uczeń mógł zrobić swój podpłomyk, a potem go skonsumować.

Wycieczka 2c do Juchowa

DSC0047729 maja 2017 my, uczniowie klasy 2c, z wychowawczynią Panią Barbarą Dobiańską oraz z Rodzicami, pojechaliśmy na wycieczkę do gospodarstwa ekologicznego Fundacji im. S. Karłowskiego w Juchowie. Na początku pojechaliśmy do Kądzielni. Tam czekała na nas Pani Danuta Sałagan, która zaprowadziła nas do ogrodu ekologicznego. Rozmowa o tym, jak smakują warzywa prosto z pola połączona była z degustacją. Następnie pojechaliśmy do Juchowa, aby własnoręcznie wypiekać smakowite "Dżdżowniczki", a także rozpoznawać zboża uprawiane w gospodarstwie Juchowo.

Wycieczka do PWiK

IMG 20170518 095824Dnia 18.05.2017r. klasa 2f z wychowawczynią p. Krystyną Guzdaj i z p. Anetą Świąc -przewodniczącą klasy wybrała się na wycieczkę do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinku. Oprowadzał nas p. Andrzej Pacisz, kierownik d/s uzdatniania wody. Widzieliśmy takie urządzenia jak: studnię głębionową - 120m, agregat prądotwórczy, pompy, komory napowietrzające, szafy sterująco - zasilające, chlorownię, zbiorniki wód i wiele innych.

EkoKrono - ekologiczny projekt edukacyjny

P1220077Uczniowie naszej szkoły biorą udział w programie EkoKrono przy współpracy z firmą Kronospan oraz Polskim Związkiem Łowieckim. Realizacja projektu odbywa się w Manowie w Ośrodku Edukacji Ekologicznej. Dnia 7.12.2016r. uczniowie naszej szkoły po raz pierwszy uczestniczyli w zajęciach z tego cyklu edukacyjnego. Uczestnikami pierwszego wyjazdu była klasa IVa i IVd. Cykl zajęć został podzielony na dwa etapy. Pierwszym z nich był udział w zajęciach w sali wykładowej, a drugi bardzo istotny polegał na zajęciach w terenie, gdzie dzieci mogły mieć bezpośredni kontakt z naturą. Podczas lekcji w terenie dzieci miały możliwość obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie, zwierząt leśnych i poznaniu psów myśliwskich.

Integracja w 4d

moana225.11.2016r. w ramach integracji klasa 4d wraz z wychowawczynią p. Alina Bochenek wybrała się do  kina "Wolność" w Szczecinku na film "Moana". Film bardzo się wszystkim podobał.

3c w fabryce bombek

Schowek01W dniu 28 listopada 2016r. razem z klasą 3c wybraliśmy się na wycieczkę do Fabryki Bombek koło Polanowa. Nasza podróż zaczęła się w bardzo śnieżny, mroźny zimowy poranek. Podczas jazdy oglądaliśmy bajkę „Hotel Transylwania II”. Na miejscu dowiedzieliśmy się o historii ozdób choinkowych. Przyglądaliśmy się jak powstają bombki. Sami malowaliśmy swoją bombkę, którą przywieźliśmy na pamiątkę do domu. Zrobiliśmy też wielkie zakupy w firmowym sklepiku pełnym pięknych, kolorowych ozdób choinkowych.

Czytaj więcej...

Copyright © 2018 Oficjalna strona Szkoły Podstawowej Nr 7 im. Noblistów Polskich w Szczecinku. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.